11 listopada 2012

# podróże małe i duże

tam, gdzie....

11 listopada 2012
Na jesienną chandrę najlepszy jest wyjazd weekendowy. Gdzie ty razem trafiliśmy? 
Tam ,gdzie spacerowaliśmy, takimi alejami.


Tam, gdzie można spotkać takie budowle.


Tam, gdzie nocowaliśmy i nas moczono, głaskano i oklepywano.


 Tam, gdzie jest fontanna tzw. grzybek element charakterystyczny dla.....
 Byliśmy na fajfie w Ciechocinku:)


Wracając wpadliśmy na obiad do.... do miejsca, 
tam, gdzie książki czyta się w każdym miejscu i każdej pozie.


Tam, gdzie z dachu obserwował nas dziwny gościu.


 A zwierzęta pchały się do domu drzwiami i oknami.


Tam, gdzie upolowałam następne 67, wprawdzie w towarzystwie, ale jest:)

 I gdzie to było?

A w domu czekała mnie miła niespodzianka:)


2 komentarze:

  1. Świetny wyjazd, miejsca bardzo urokliwe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciechocinek, jaskinia rozpusty emerytów i rencistów, jak to się śmiał kiedyś mój kolega :D Fajne miejsce, jak widać. Sama nigdy tam nie byłam. Gratuluję certyfikatu, to bardzo miłe z pewnością dostać coś takiego dając wcześniej coś od siebie :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia