8 października 2010

# farby # malowane

pożar w kuchni

1 października 2010
Dwie rzeczy zdarzyły się dziś w moim życiu po raz pierwszy: 
a) zrobiłam pożar w kuchni,
b) uczestniczyłam w zajęciach Warsztatów Sztuki pod hasłem "Dżungla"w.g H.Rousseau.


 Pożar nie zrobił spustoszeń, ale palący się olej na patelni nieźle mnie przestraszył, człowiek w panice traci głowę. 
Na zajęciach miał powstać obrazek bukietu liści inspirowanych kolorami ,,Dżungli'' Rousseau, u mnie niestety powstał obrazek pod tytułem ,,ogień inaczej" :). Nie patrzcie tylko na wartość artystyczną tego ,,dzieła" (początki są bolesne). Liczą się emocje!!!




Następne ,,dzieło " z tych zajęć trochę bardziej stonowane - emocje opadły, pożar po malutku wygasał w mojej głowie.



Ale nie zniechęcam się, będę uczyć się dalej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia