29 października 2013

# pomagamy # różne

serducha dla Szymonka...

Wzrok kocicy mówi sam za siebie. O co chodzi?


A chodzi o to, że uszyłam już świąteczne serduszka.


 Nie, nie będę w nie ubierać swojej choinki. 
Będzie je można kupić na Kiermaszu Rękodzieła dla Szymonka.


Kto jeszcze nie wie o co chodzi niech kliknie i poczyta. 
A Tym wszystkim, którzy dali znać, że pomogą ( na maila dostałam już 15 zgłoszeń, 2 na fejsbuku i kilka ustnie) pięknie dziękuję!!! 
To wielka radość dostawać kolejny mail z propozycja pomocy, a jaka radość będzie jak będą docierać podarowane rzeczy:) We wtorek odbieram już pierwsze. 
Wierzę, że  nas, czyli tych, którzy pomogą Szymonkowi jest więcej i jeszcze się do mnie odezwą:)

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe serducha w wspaniałej akcji , ja też przygotowuję , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam ,jak przyjedziesz to Ci dam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ,też pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł i piękna akcja , super ,że są ludzie ,którzy chcą zrobić coś bezinteresownie,
    przyłączam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności, a kicia wygląda jakby chciała sobie takie serducho zwędzić;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia