23 listopada 2013

# pomagamy

Mika i Mebelina dla Szymonka...

Zajrzyjcie koniecznie do Miki. Ona też nie pozostała obojętna wobec Szymonka
Na Kiermasz podarowała cudne świąteczne bombki.




Szydełkowe śnieżynki perfekcyjnie zapakowane:)




Świąteczne kociaki.


 I ja przy okazji też coś dostałam. 
Popatrzcie sami jaki maleńki słodziak:)


Dotarła też przecudna przesyłka od Mebeliny, a w niej perfekcyjne wyroby sutaszowe. Dla mnie ta technika to czarna magia, więc chylę czoła przed jej umiejętnościami.




Na blogu u Mebeliny takich cudeniek można podziwiać więcej:) Odwiedźcie koniecznie:)

2 komentarze:

  1. Świat nie jest taki zły! Jest tyle szczerych serc,z czego cieszę ja i ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile tu cudeniek :) A kocia para jaka sympatyczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia