31 stycznia 2020

hennowanie...

W świątecznym czasie wykorzystywałam i ćwiczyłam swoją nową umiejętność - malowanie henną. Chętnych było sporo. Od sześciolatki ( za zgodą rodziców), przez nastolatki , a skończywszy na mojej mamie, która ma już bliżej 80 -ątki niż 70 -ątki. To niesamowite, że taki hennowy tatuaż jest atrakcyjny dla każdego.
 Zabawy było mnóstwo, a ja ćwiczyłam rękę. Do doskonałości duuuużo mi brakuje, ale nawet niedoskonałe wzory  cieszą:)







 A tak zaszalało na swojej ręce moje dziecko , z którym byłam razem na warsztatach.


2 komentarze:

  1. As stated by Stanford Medical, It is indeed the one and ONLY reason women in this country live 10 years more and weigh an average of 42 pounds lighter than us.

    (And by the way, it really has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING about "HOW" they are eating.)

    P.S, What I said is "HOW", not "what"...

    Tap this link to find out if this brief questionnaire can help you find out your real weight loss possibility

    OdpowiedzUsuń
  2. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    And making money with it is as simple as 1--2--3!

    Here is how it works...

    STEP 1. Choose affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add some PUSH button traffic (it takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system explode your list and sell your affiliate products all for you!

    So, do you want to start making money???

    Check it out here

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia