3 grudnia 2010

# pierogi # różne

czego nie lubię robić najbardziej na świecie?

3 grudnia 2010
Najbardziej na świecie nie lubię....   g o t o w a ć. Mogę sprzątać, prać, prasować itp, itd,... ale nie cierpię gotować. Więc uważam, że mogę pochwalić się tym , co zrobiłam dziś na obiad, tym bardziej, że to też trochę jak rękodzieło - zrobiłam - p i e r o g i  z  s e r e m !!!
Ciasto - 3 szklanki mąki, szklanka gorącej wody, 1 jajko, szczypta soli, łyżka oleju. Ugniotłam, ugniotłam i wałkowałam - butelka po winie ( doskonale zastępuje wałek). Potem wyciachałam szklanką kółeczka i nałożyłam sera.

Pięknie posklejałam.


W garnku też ładnie wyglądały:)


Część poszła do mrożenia (2 tacki).


Wyszło ich około 70, wszystkie smakowite, strata - to stłuczona szklanka, którą wycinałam kółeczka. 
Ależ jestem z siebie dumna:)


1 komentarz:

  1. A ja z ciebie jeszcze bardziej. Zjadłoby się takiego pierożka - proszę o dostawę - moga byc te mrożone. Pozdrowienia z zimowego B. - Magda

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia