22 kwietnia 2011

# blogowe zabawy

zajaczek przyniósł...

22 kwietnia 2011
Wzięłam udział w zabawie wymiankowej na Naszym hobby, tutaj 
można zobaczyć prezentację wszystkich przygotowanych prezentów. 
Teraz już mogę pokazać, co przygotowałam dla Eluni. 


Nie wytrzymałam i juz wczesniej pokazałam co dostałam od niej 
To tak, jakby wielkanocny zajączek roznosił prezenty.
 Ile radości daje przygotowywanie i otrzymywanie takich niespodzianek.
 Dziękuję Halinace, która była modetatorką Wielkanocnej Wymianki na


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia