26 maja 2011

# kwiaty # ogród

specjalny post...

Dzień Matki
Wybaczcie, ale ten post jest bardzo specjalny.
Jest to post dla mojej kochanej mamy. Dziś wszystkie kwiatki w moim ogrodzie powiedziały mi, że kwitną tylko dla niej.
Mamo - dziękuję i chciałabym Ci życzyć, tak pięknie jak to tylko Ty potrafisz, 
wszystkiego najpiękniejszego, najmilszego i najcieplejszego.
                                                                      Twoja najstarsza.
Te kwiaty są  tylko dla Ciebie.



























6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Twojej mamie. Szczerze to i mi zakręciła się łezka tym bardziej, że dzieci mi dziś dają ostro w kość... Piękne rośliny. Piękny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Siedzę i patrzę.
    Patrzę płaczę.
    Czyż można miłość
    zapisać inaczej !
    Dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są wszystkie wiązanki ,ale moje ulubione to;
    anemony,peonie iii...rumianki .

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kwiatki. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i dla Mamy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kwiatki każdy exstra bez wyjątku:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaty piekne...niech cieszą mamę

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia