26 sierpnia 2012

# blogowe zabawy

losowanie...


  1. 26 sierpnia 2012

    ZABAWKA Z RYSUNKU TWOJEGO DZIECKA!



    Do zabawy zgłosiło się 11 osób. 
    Pozwoliłam sobie je ponumerować, wg kolejności zgłoszenia:)

    Fajny konkurs :)))
    Świetne masz podejście do tego "wyzwania" :)))
    Także ... co ... no ... ustawiam się w kolejce :)))
    Obrazki różne zaprzyjaźnionych dzieci mam, więc z pewnością coś wybiorę :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))
  2. Moja młoda już zabawkę ma :) Ja tylko zapraszam Ciebie na moją wakacyjną rozdawajkę :)
  3. ha ale fajne :) się zgłaszam...mam trójkę dzieci więc będzie mieć kto rysować :)
  4. Fajny pomysł!:)
  5. Zgłaszam się po raz kolejny i bardzo mi zależy. Milionek na pewno narysował by coś ładnego

    http://milionioliwka.blog.interia.pl/
  6. może tym razem mi się uda :) poprzednia zabawka wyszła świetnie :) więc zgłaszam się
  7. Rewelacyjny pomysł!!! No to się zgłaszamy,pozdrawiam :-)
  8. Gdy dwa dni temu zobaczyłam rysunki córeczki mojej siostrzenicy zaraz pomyślałam o zabawie u Ciebie.
    zgłaszam się !!!
  9. Takiego konkursu nie widziałam ale BOMBA :-)
    Zgłaszamy sie z uśmiechem - Gabrysia z chęcią coś narysuje :)
  10. Próbuję szczęścia po raz kolejny w świetnej zabawie :)
  11. Myyyyyy, myyyyyy chcemy!!! :))) Dwa rude ludki już się zabierają do malowania obrazków :)
    Szymonek i Nataszka
    ............................................................................................................................................
    Losowanie czas zacząć!!!
    Szóstka to mruwka!!! Gratuluję i czekam na rysunek:)
    Wszystkim biorącym udział serdecznie dziękuję!

7 komentarzy:

  1. Gratulacje!!!
    PS
    pierwsza na zapisy i pierwsza do gratulacji hihihi

    OdpowiedzUsuń
  2. ajaj! :( Tym razem nie udało się... Kiedy następny taki konkurs? :)

    (38)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mruweczko, szósteczko, gratuluję ci.
    Aż nie chce mi sie wierzyć, że tak mało chętnych na otrzymanie unikatowej zabawki;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie, a zabawa rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. To my dziękujemy za zabawę, a wygranej gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku nie wierzę!!!!! Bardzo się cieszę :) dziękuję :) moja Julka ma 30 sierpnia urodziny więc będzie miała dodatkowy prezent :) jutro bierzemy się do rysowania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że mój komentarz wzięłaś też pod uwagę a ja nie chciałam zabierać miejsca komuś innemu :) Gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia