9 października 2012

# blogowe zabawy

finał...

9 października 2012


Łatwiej ogłosić zabawę, niż ogarnąć jej finał:)

Ale udało się, po wielkich trudach ogłaszam, że urodzinowe niespodzianki otrzymają:

Anna9 września 2012 12:56 Najlepsze życzenia na  drugą rocznicę blogowania!
Z chęcią dołączę do zabawy :) Ty i Twój blog kojarzy mi się z liczbą 67, dla mnie ta liczba w pewnym sensie też jest bliska :) Poza tym lubię u Ciebie różnorodność technik, pomysłowość i twórcze podejście by coś zdziałać. Ja też nie lubię monotonności :)
Pozdrawiam i liczę na szczęście.

kajkosz9 września 2012 23:47 Dwa lata to poważny wiek, gratulacje:) Na niespodziankę się oczywiście zapisuję, ale nie napiszę, co mi się najbardziej podoba, bo nie jestem w stanie wybrać;) Za dużo tu wspaniałości):

Los chciał, że są to dziewczyny, które już pierwszego dnia zgłosiły się do zabawy:) 
 Gratuluję! Czekam na adresy do przesyłki.
 Ale co do nich poleci?- to niespodzianka, pokażę wtedy, kiedy obdarowane otworzą swoje niespodzianki:)
 i dadzą mi o tym znać.

10 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom niespodzianek,na pewno będą cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, a jednocześnie życzę wielkiej weny na następne rocznice blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, a jednocześnie życzę wielkiej weny na następne rocznice blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!! Uwielbiam niespodzianki!
    Ależ szczęśliwie zaczął się ten tydzień :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, naprawdę?! Jak cudnie! :D To moja pierwsza wygrana:) Już piszę adresik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje wygranym i dziekuje za zabawe ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia