9 września 2014

# blogowe zabawy

urodziny...

Moje dziecko dziś  mi złożyło życzenia z okazji czwartych urodzin bloga.
 Jest co świętować!


Ten blog, to kawałek mojego świata. Kawałek, który okazał się dla mnie niezwykle ważny. Daje mi ogromną satysfakcję i mimo, że pochłania masę energii daje mi odpoczynek, możliwość odreagowania. Jestem już uzależniona, nie ma dnia, żebym tu nie zajrzała z nadzieją na Wasze odwiedziny i komentarze. To kawałek świata, który pobudza do działania, wymyślania, tworzenia, poznawania  i uczenia się od innych. Dziękuję Tym, którzy ze mną są już długo i tym, którzy dołaczyli niedawno. Zaglądajcie do mnie:)

A, że na urodziny czestuje się cukierkami, 
będą i u mnie - dwie puszyte panny chcą iść w dobre ręce:)

Żeby je zadoptować należy:


Jako bloger:
1. Zgłosić chęć uczestnictwa w komentarzach.
2. Zamieścić u siebie podlinkowany urodzinowy banerek   informujący o zabawie.
3. Jeśli mnie dotychczas nie obserwowaliście, miło będzie jeśli to zrobicie.

Fejsbukowicze powinni:
1. Zgłosić chęć uczestnictwa w komentarzach, u mnie na blogu pod tym postem.
3. Udostępnić u siebie  na profilu informację o zabawie:).

30 września 2014, nastąpi finał zabawy i panny polecą do swoich nowych właścicieli:)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję tych 4 latek i życzę wielu kolejnych :) Po cukieraski się oczywiście zapisuję, może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, to już 4 lata? Ależ ten czas szybko leci... Życzę ci zatem jeszcze wielu lat blogowania, nieustającej weny twórczej i aby to, co robisz sprawiało ci równie wiele satysfakcji co do tej pory.
    I oczywiście chętnie zaopiekuję się tak uroczą panną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę! To impreza! :))) Beatko, życzę kolejnych wielu kreatywnych lat! Kilka "cudeniek" już mam i wpisały się w domowy krajobraz. Do życzeń przyłącza się miś hydraulik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 lata, to kawał czasu...
    Gratuluję wytrwałości, ale przede wszystkim talentu i niesamowitej ilości pomysłów!
    I tego też życzę na następne lata :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę ci ,byś się przez kolejne dni ,miesiące,lata tak artystycznie nudziła i rzesze obserwatorów swoimi pomysłami i talentem zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreatywnie tu u Ciebie i wcale nie nudno! Gratuluję rocznicy!
    Ustawiam się w oklejce po panny z wanny i obiecuję więcej komentować, a nie tylko podglądać ;)
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy bloga i życzę wielu następnych !
    Do zabawy zapisuję się! Plażowiczki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie, chetnie dołączę się do zabawy. Już obsewuję od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji 4-tych urodzin! Życzę Ci jeszcze większej ilości obserwatorów, wspaniałych pomysłów i kolejnych tak owocnych lat:) Oczywiście piszę się na twoje cany, może szczęście mi dopisze:) Pozdrawiam
    P.S. Banerek na blogu: www.moje-cuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To już tyle lat minęło??? Super! więc gratuluję takiego stażu i życzę kolejnych wielu latek:) a do zabawy się zapisuję:} lale są po prostu odjazdowe!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia