27 lutego 2016

# różne

pomorze craftuje...

Kiedy ktoś mnie pyta skąd jestem, pierwsze co przychodzi mi do głowy to Augustów, miejsce w którym się urodziłam i wychowałam. 
Ale już od ponad 30 lat mieszkam w Gdańsku i  bardzo mi miło, że znalazłam swoje miejsce  na blogu Pomorze Craftuje http://pomorze-craftuje.blogspot.de/2016/02/craftowe-cv-kreatywna-nuda.html. To bardzo miłe. Jeśli macie ochotę zajrzyjcie.
Ja staram się zebrać myśli i zdjęcia z podróży do  kawałka świata, który trudno sobie wyobrazić i uwierzyć, że tak  też można żyć i być szczęśliwym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia