1 maja 2019

# blogowe zabawy # jaja

jaja i sukces...


 Muszę się pochwalić! Życie w sieci mnie zaskakuje. Mój kanał na You Tubie ma już ponad 1200 subskrybentów. Moje filmiki zdradzające sekrety pisankowe ogląda tysiące ludzi. To jakieś szaleństwo. Ale przyjemne szaleństwo, które pobudza dalej do działania:)
Ten jajowy sezon był też bogaty w spotkania z ludźmi w rzeczywistym świecie, podczas warsztatów zaraziłam  sporo osób  malowaniem pisanek. To cieszy. Zajrzyjcie na stronę Szarego Ganku tam znajdziecie kilka relacji. Udało mi się też rozwiać marazm czasu strajkowania w mojej szkole, właśnie za pomocą wosku i farb:)

Na pożegnanie z tegorocznym sezonem jajowym kolorowe jaja:)






2 komentarze:

  1. W ten sposób ozdabianych jaj za pomocą wosku jeszcze nie widziałam. Ludki na jajach są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie ozdobione jaja! Ludziki wymiatają!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia