30 grudnia 2019

# baworek # eko

ekoszycie...

Czas przed świętami nabrał u mnie takiego przyspieszenia, że nie wiem kiedy minął grudzień. Ciągle w biegu, ciągle coś w głowie do zrobienia. Gdzieś tam w małej wolnej chwileńce usiadłam do maszyny, chwyciłam szydełko i wosk .. i tak powstały ekologiczne zestawy. Zestawy z recyklingu.


 BAWORKI - czyli bawełniane worki na sypkie produkty lub inne przydasie uszyte ze starych zasłon.


FISIATKI - siateczki uszyte ze starych firan, na warzywno-owocowe zakupy.


WOSKOWIJKI - czyli tkaniny nasączone woskiem w zamian folii spożywczej.


KOMYJKI - zmywaczki z konopnego sznurka, ekologiczny i higieniczny zamiennik plastikowych gąbek i zmywaków.


 ZATORBY - torby na zakupy uszyte ze starych zasłon i taśm uzyskanych z pasków i uszu starych toreb.


Przy tym rozwinęło się moje słowotwórstwo - bo nazwy - ZATORBA< FISIATKA< KOMYJKA < BAWOREK to moja czysta fantazja i jeśli ktoś je użyje proszę o sygnowanie, że pochodzą od KREATYWNEJ NUDY.  
Tak to Kreatywna Nuda rozwija się w świecie ekologii i recyklingu. Zestawy lub ich elementy możecie znaleźć w Szarym Ganku. Zapraszam:)

3 komentarze:

  1. Już nie wiem, czy fajniejsze są worki, czy ich nazwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne produkty i ich nazwy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mi się spodobały nazwy produktów, bardzo kreatywne :) sama też używam takich eko-produktów, wykorzystałam tanie materiały ze sklepu do uszycia toreb na zakupy, a także stare firanki na worki warzywno-owocowe :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia