17 listopada 2017

# bombki # coś z niczego

kimekomi warsztaty...

Dzisiejsze przedpołudnie  było warsztatowe. Augustowscy seniorzy są bardzo aktywni i bardzo zdolni. W ramach projektu  augustowskiego MOPSu ,,Otwarci na każde wyzwanie"- aktywizacji seniorów w życie społeczne miasta  - poprowadziłam warsztaty tworzenia bombek kimekomi.


Zaczęło sie od projektowania - jak widać w wielkim skupieniu.


Potem realizacja projektów. Widać na zdjęciach jakie miałam skupione i skoncentrowane na pracy uczestniczki.






Na niesamowite efekty nie trzeba było długo czekać.







To był dobry czas:)

7 komentarzy:

  1. I właśnie takie bombki i szklane obklejone gipiurowymi koronkami będziemy robiły na następnym spotkaniu sekcji rękodzieła naszego uniwersytetu trzeciego wieku.
    Mam nadzieję,że moje koleżanki też się będą tak świetnie bawiły .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło tak tworzyć w towarzystwie. Dzieła śliczne, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe bombki,a wykonane w towarzystwie na pewno jeszcze bardziej cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspanialy pomysl i przecudne bombki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie spędzony czas i bardzo zdolne uczennice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powstały piękne prace :-) Zdolne uczennice i nauczyciel ;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia