3 stycznia 2021

# Klub Inspiracja # portet

trudne zajęcie...

Zabrałam sie za porządkowanie zdjęć z poprzedniego roku, to strasznie trudne zajęcie. Jest ich mnóstwo i teraz zastanawiam się - po co tyle ich napstrykałam. Uff ...może w tym roku będę ich robic mniej.Porządkując zobaczyłam jak bardzo zaniedbałam bloga, jak wiele rzeczy nie ujrzało światła dziennego. 
Jedną z nich jest  pewien szkic portret ołówkiem,  portretowanie, to  niesamowicie trudna sztuka, która mnie przerasta. Nawet patrząc na etapy mojej pracy , to widać.





 Tutaj nasza modelka i trzy portrety, które powstały, rysowane przez trzy różne osoby. Jedna portretowana, a portrety każdy inny. 

Portretowaniem nie zarobiłabym na chleb:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia