2 października 2011

# kwiaty # różne

tutorial - jesienne róże...

3 października 2011

Przez ostatnie kilka dni jesień nas rozpieszcza.
Kolorowe drzewa w jesiennym, rozproszonym świetle słońca - coś niesamowitego.
Jesień prowokuje też do działania, rzucając pod nogi liście .
 Wystarczy ich kilka, żeby powstały cudeńka.


Mały fotograficzny przewodnik- tutorial, jak zrobić jesienne róże.














Myślę, że wszystko jasne. A oto efekt kilku minut zabawy liśćmi.



Róże można pomalować farbą w spreju - te są pomalowane na biało.


Można też polakierować - te są zeszłoroczne, lakierowane. 
 Myślę że, czas nie odebrał im uroku:)

15 komentarzy:

  1. robiłam już te róże i naprawdę dają wspaniały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne !Niewielki wysiłek i już jest bukiet z różami.A barwy jesieni zostaną na długo z nami .

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tutorial ,na ostatnim zdjęciu róże wyglądają slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wygladaja te roze i fajnie pokazałas jak je zrobic:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny tutek ;]
    zawsze podobały mi się te róże, chyba pora spróbować takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe są te kwiaty z liści.Przepięknie się prezentują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!!!Można tez pomalować złotolem(ja tak robiłam w zeszłym roku)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. oj coś pokiełbasiłam z komentarzem. pisałam, że wspaniały pomysł i że muszę też spróbować i że dziękujemy za opis jak to zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za opis.Spróbuje:)A Twoje różyczki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne róże słyszałam o takich ale jeszcze nie widziałam i warto spróbować /././.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja takie bukiety robię co roku. Przypomniałaś mi właśnie o nich. Ślicznie Ci wyszły. Tutorial super, bardzo fajnie pokazałaś etapy pracy

    OdpowiedzUsuń
  13. myślę, że te naturalne kolorowe są najlepsze

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia