28 marca 2012

# blogowe zabawy # ceramika

ceramiczne literki...

28 marca 2012
Co można ułożyć z literek?


 Może męczący stan poimprezowy?


Może coś na kształt ,,pojedynczy"? Albo sklep samoobsługowy?


Może ptaszka, co śpiewać potrafi?


A może coś zupełnie innego?


Zamysł był taki, że są to - ceramiczne płytki literkowe, które układają się w napis....


Przypominam o zabawie - broszka za 67- nadal czekam na zdjęcia.
Nadal też trwa u mnie na blogu - rozdawnictwo.
Zapraszam!
PS. Płytki sama ulepiłam i poszkliwiłam oczywiście:)

3 komentarze:

  1. ojcowska :) super, literke k ledwo odczytalam, sam pomysl superowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mam być szczery ,to świetny pomysł i fantastyczne litery !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia