3 stycznia 2013

# bombki # coś z niczego

rodzinna współpraca...

3 stycznia 2013
Podczas Świąt nie próżnowałam. Nauczyłam się czegoś nowego - 
mama pokazała mi jak się składa kusudamę - czyli papierową kulę.


Obfotografowałam, jak to się działo.



Mąż nagrał i zmontował filmik, jak to robiłam, 
a dziecko pokazało jak wykorzystać You Tuba. Jednym słowem rodzinna współpraca.

              

Powstała kula w zamierzeniu miała być bombką, 
ale jej kolory przywodzą na myśl wiosenne kwiaty, więc może być również wiosenną ozdobą:)


Spróbujcie, to nie jest trudne, a filmik myślę, że Wam ułatwi działania:)

8 komentarzy:

  1. Właśnie zrobiłam pierwszego kwiatka, filmik jest świetny i wszystko dokładnie pokazane. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda ;) Bardzo oryginalne ;) Zaopatrzę się w papier, bo chwilowo go zabrakło i może w weekend uda mi się spróbować ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kula, chyba i ja sie pokusze :-). Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze marzyła mi się taka papierowa kula... i nie wiedziałam, jak się do niej zabrać :-) Dziękuję za instrukcję :-)
    Moje dzieci będą musiały mamusi taką kulę zrobić :-))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta dekoracyjna kula bardzo mi się podoba, jest fantastyczna. Jeszcze nie obejrzałam filmiku, ale wykorzystam go, bo się będę uczyć :)))
    Dzięki wielkie za taką pomoc.

    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku 2013 życzę, spełnienia planów i marzeń !!!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ,super pomysł na składanie kuskudamy,przy pomocy spinaczy,musze i ja spróbowac,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ozdoba.Bardzo mi się ta praca podoba ,bo składając te kwiatuszki, ćwiczę jednocześnie paluszki.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia