13 września 2014

# różne

loom bands - gumkowe szaleństwo...

Co się robi na widelcach? Ostatnio się plecie.


Odbijające się piłki.


Apetyczne truskawki.


Zielony kwiato-pierścionek.


Rybkę na przynętę.


Świnkę morską.


 Koalę uprawiającego wspinaczkę na długopisie.


 Koalę w dziwnym kolorze.


Autorskiego pingwinka.


Natomiast biedronka,


kaczucha...


 i etui na ipada powstały na rainbowloomie...


 Ale takim specjalnym, co sie zowie Tokanloom:) 
Wykonanym z tego, co było w szopce  i z potrzeby chwili.


A te wszystkie gumkowe cudeńka wykonały dzieci, takie już dorosłe. 
W ty jedno dziecko moje własne, a te drugie bardziej tego mojego:) I kto w tym domu ma niespokojne ręce:)

13 komentarzy:

  1. Bransoletki to widziałam, ale takich cudów to w życiu, a na widelcach to już totalny patent.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że tyle dobra można stworzyć z gumek. Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, ale poszaleliście ;) Fajne te gumeczkowe tworki, moje córcia też ostatnio coś próbowała u koleżanki, ale to co widzę u Ciebie to prawdziwe mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że takie cuda mogą powstać z tych gumek, szaleństwo bez końca! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie reklamuj tak radośnie,bo Ci konkurencja rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Malutkie,Milutkie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja córa w prezencie dostała takie gumeczki i właśnie poszukuję w necie kursików, żeby stworzyć takie cudeńka :) Twoje stwory bardzo bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/OLGACRAFTS

      Bardzo fajne wytłumaczone, krok po kroku i na widelcach

      Usuń
  8. rewelacyjne plecionki , moja córa nauczyła sie z tego robić bransoletki i trzeba jej takie gumeczki kupić :D pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. mam 10 lat dla mnie to pestka

    OdpowiedzUsuń
  10. No przepięknie! Nie wiedziałam, że takie rzeczy można zrobić z tych gumeczek

    OdpowiedzUsuń
  11. + madzia kaminska dla mnie tez

    OdpowiedzUsuń
  12. zwykle gowno pokazujesz. Majka

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia