2 czerwca 2015

# blogowe zabawy

finał...

  1. Dziś wyniki zabawy. Spośród nadesłanych zgłoszeń:
  2. Genialny pomysł. Niesamowite jak świetnie odwzorowujesz te obrazki, dobierasz materiał i kolory. Chętnie wezmę udział w tej zabawie.
    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Córeczka jeszcze nie potrafi rysować, ale inne dzieciaczki na pewno będą zachwycone. Już kiedyś Ci pisałam, że pomysł jest naprawdę fantastyczny!
    Pozdrawiam!
    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawki z rysunków Dzieci nigdy mi się nie znudzą!
    Są nieziemskie!!!
    Zapisuję się jako blogerka ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/
    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu jak świetnie odwzorowujesz dziecięce pomysły - wspaniała zabawa więc jestem pozdrawiam Dusia
    OdpowiedzUsuń
  6. to jaaa!!! koniecznie ja! :)
    OdpowiedzUsuń
  7. Zabrakło mi słów jakie to piękne! Wszystkie! Ale syrenka wygrywa!!!
    OdpowiedzUsuń
  8. Albo nie. Prosiaczek:)
    OdpowiedzUsuń
  9. Mój synek ma 8 lat ale nadal lubi pluszaki więc się też przyłącze :) myślę że dla niego to coś z minecraft ale co to już się zobaczy :) fajne pracę - pozdrawiam.
    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite wrażenie robią zabawki uszyte na podstawie obrazków :).

    Z chęcią i ja się przyłączę do zabawy :).
    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że zapisałam się jako blogerka :).
      Usuń
  11. niesamowite! jestem pod mega wrażeniem! nawet nie wiesz jakby się córka ucieszyła gdyby to co namalowała mogła dotknąć z każdej strony! a w ogóle jak ty to wiernie odwzorowujesz!
    chętnie spróbuję szczęścia w tej zabawie
    OdpowiedzUsuń
  12. ooo, cudowny pomysł, z wielką chęcią powalczę o taką maskotkę :)
    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba było wybrać szczęśliwca, którym dziś zostaje: Dziergam Sobie
  14. Czekam na rysunek i zabieram się do pracy:)
  15. Ale, żeby innym nie było smutno, a obiecałam drugą zabawkę, mam pewną propozycję.
  16.  Każda z uczestniczek, chyba, że gdzieś ukrył sie uczestnik, przesyła mi na maila rysunek, z którego miałaby byc uszyta zabawka. 
  17. Umówmy się, że zrobicie to do 10 czerwca. Skompletuję z tego post, a blogerki i facebookowicze wybiorą, którą zabawkę  uszyję:) Czekam na rysunki:)

3 komentarze:

  1. o rety rety! suuuuper! już nie mogę się doczekać, pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. good topic thanks for post for sharing on website ..
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia