23 lipca 2017

# jak to jest zrobione # pomysł na...

pomysł na prezent...

TUTAJ piałam o tabletkowym prezencie, ale był to tylko jeden z elementów  ślubnego prezentu, który moje dziecko podarowało swojej koleżance z dzieciństwa. Cieszy mnie, kiedy moje dzieci nie idą na łatwiznę i kombinują coś fajnego.



Tak wyglądał cały prezent:)


Karty Uno - na nudę, album ze wspólnymi zdjęciami  - na pamiątkę, tabletki  -  myśl na każdy dzień, gadżecik z alliexpres - na stres, herbatka z silikonowymi zaparzaczami kotkiem i wiewiórą  - na chłody. I do tego jeszcze wskoczyło troche kaski w postaci obrazka.


Może taki pomysł na prezent, kogoś zainspiruje. 
Wiem, że obdarowana się wzruszyła i ucieszyła. 

PS. Sylwia jeśli tu trafisz, to ściskam Cie mocno i życzę samych pięknych chwil we dwoje z Dawidem:)

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia