30 października 2017

# podróże # podróże małe i duże

dlaczego warto pojechac na Teneryfę...

Na Teneryfę warto pojechać . Po pierwsze i najważniejsze -końcówka października, a tam 30 C i więcej. Cudnie.


Warto pojechać wygrzać się w slońcu. Moje lato, to choroba, więc zrobiłam sobie lato późną jesienią:)


Warto pojechać i ... się zrelaksować:) Tylko wybierzcie wtedy dobre miejsce, a nie betonowy bunkier w centrum turystycznego miasteczka. My wylądowaliśmy w Los Gigantes, jak było? Tak jak na załączonych obrazkach.


Warto pojechac na Teneryfę i po prostu popatrzeć na piękno. Dać oczom odpocząć od ekranów i ekraników.



 Można przy okazji troszkę podziergać:)


Warto pojechać i podpatrzeć dzieła innych, zainspirować się.




Warto pojechac na Teneryfę i popłynąć żółtą łodzią podwodną i popodglądać podwodny świat. Dla zainteresowanych łódź wypływa z portu San Miguel, w poniedziałki ma przewodnika, który opowiada w języku polskim.





 Warto pojechać i zajrzeć do motylarni w Icod de los Vinos. 


 Warto pojechać na Teneryfę i wjechać na najwyższy szczyt Hiszpanii, czyli wulkan Teide. W drodze widoki jak z Marsa. Mnie szczyt pokonał, to ponad 3000m i okazało się, że chyba zaatakowałamnie choroba wysokosciowa. Ale mimo to - warto!





Warto zawieźć kociaki na wulkan.





Warto pojechac na Teneryfę i z portu Los Gigantes wypłynąć łodzią na ocean, żeby podziwiać delfiny i wieloryby. ( nie w parku, tylko na wolności). Były widziałam:)



 Warto pojechać na Teneryfę, wypożyczyć samochód i zjechać bardzo wąską, stromą i krętą drogą do ukrytej w dolinie wioski Maska. Tam Warto wypić wódkę z kaktusem, by potem znieść powrót tą samą droga pod górę, gdy samochód ledwo rzęzi na jedynce:)



Warto pojechać i odwiedzić rozsypane po wyspie miasteczka i podziwiać w nich: oczywiście drewniane balkony, ale też zaangażowanie  w akcje społeczne. Październik - różowych wstąg i wstążeczek było tam dużo. U nas na ulicy nie widziałam żadnej. 


 A to serce mnie rozbroiło. Super.


Mówię Wam - WArto pojechac na Teneryfę:)



 Ja jeszcze tam muszę wrócić, bo nie dotarlismy do Obserwatorium astronomicznego. Jest to najwieksze obserwatorium astronomiczne na świecie.


PS. To moja subiektywna ocena atrakcji Teneryfy.

7 komentarzy:

  1. Świetna relacja! Zachwyciły mnie motyle i zdjęcia z łodzi podwodnej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wybierając miejsce na minione wakacje zastanawialiśmy się nad Teneryfą... Teraz już wiem, że warto się tam wybrać! :) Cudowne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak możecie zróbcie sobie tam wakacje jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pojechać tam byłoby cudonie, tak jak cudownie jest czytać twoją relację i oglądać zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciepełko jak najbardziej wskazane , ja spędzilam tydzień w Izraelu i tez było 30-32 stopnie , po powrocie zderzenie z zimną rzeczywistością w PL ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała podróż, widoki zapierają dech w piersi :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia