30 października 2018

# kwiaty # wiązanki

florystycznie...?

Nie wiem, czy moje poniższe dzieła można zaliczyć do florystyki, chyba nie - bo nie ma w nich żywych elementów.
Wszyscy ostatnio w sieci ( no prawie wszyscy) chwalą się wiązankami dla bliskich na Wszystkich Świętych. Ja też pokusiłam się i wykonałam poniższe dzieło, a właściwie dwa identyczne ( drugi bez zdjęcia, ale jest taki sam:).

 Wianek natomiast powstał już jakiś czas temu u Oli w Deco Hobby, różyczki kręciłam sama z juty i potem składałam wszystko do kupy razem.


Taka ze mnie florystka:)

2 komentarze:

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia