19 sierpnia 2019

# podroże # podróże

jak tu nie kochać Gruzji...

Gruzji nie można nie kochać. Tęskniłam za nią i została jednym z niewielu krajów, które odwiedziłam rozmyślnie po raz drugi. ( TUTAJ poczatek relacji z pierwszego spotkania). Myślę, że to nie było ostatnie moje spotkanie. Za co ją kocham ? Za ludzi- otwartych, pomocnych, dumnych i szczerych, za niesamowite jedzenie , za wino no i za widoki. Nie będę opisywać, co, jak, gdzie, kiedy. Każdy musi dopasować Gruzję do siebie. Ale zapraszam Was na spotkanie z tym niesamowitym krajem.




























Tym razem do Gruzji zabraliśmy się z PAKUJ PLECAK na pewno to była pierwsza, ale nie ostatnia z nimi wyprawa. Polecam:) Monika Pozdrawiam:)


6 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą - Gruzja jest zachwycająca. Twoje zdjęcia z wyprawy również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gruzja to przepiękny kraj. Zdjęcia zachwycające, z ogromną ciekawością obejrzałam i przeczytałam Twój post. Dziękuję.
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet jeśli ktoś nie kochał Gruzji to po Twojej fotorelacji się zakocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia! Sama nie wiem, które zachwyciło mnie najbardziej. Najzabawniejsze jest na pewno to ze śpiącym kotem. Powinnaś wysłać te zdjęcia na jakiś konkurs wakacyjnych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednym słowem pięknie. Już widzę Twoje inspiracje.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia