16 czerwca 2011

# na szydełku # zabawki

pieciominutówka sesjowa...

16 czerwca 2011 

 Sesja trwa. 
Wprawdzie, ja już tego typu emocje mam dawno za sobą, ale wspieram swoja latorośl w tym trudnym czasie. Wspieram jak umiem, czyli....np. wczoraj wieczorem powstała Sowa - Szczęściara. Szczęściara, bo miała przynieść dziś szczęście na egzaminie z matematyki. Na egzamin poszła, jakie będą efekty - zobaczymy...


  Sowa, wbrew pozorom jest mikrego wzrostu, ale głowę ma tęgą, jak to sowy - mądre głowy:)


12 komentarzy:

  1. z pewnością stanie na wysokości zadania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymamy kciuki! A Miluśka dyktuje, że i sowa , i dżdżownica sa śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. CIOCIU MASZ ŁADNĄ DŻDŻOWNICĘ W 0GRODZIE. I ŁADNĄ SOWĘ.

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudna sówka :D mi by się przydała takowa na egzaminy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem setnym obserwatorem! Hurra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówka świetna ,na pewno przyniesie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sówka jest cudna i napewno spełni swoją rolę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję ,że sówka ta., nie tylko na matmie szczęście da

    OdpowiedzUsuń
  9. Sówka ma spokój w oczach,więc na pewno wszystko poszło jak trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z taką sówką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra beaśka a gdzie kieszonka na ściągę? hihi.Nie no sowa boska i napewno podpowiadała corce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogłaszam wszem i wobec - sowa pomogła, matma zdana. Hurra!!! Dziękuję za wszystkie dobre myśli i słowa:)
    Anula - nie było tym razem ściągi, ale moje dziecię na fizykę miało wzory wymalowane na paznokciach, ups.. zdradziłam własna córkę...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia