30 maja 2014

5 komentarzy:

  1. w imieniu grupy Poznan Szyje dziękuję za przyłączenie się do akcji Uszyj Uśmiech na Dzień Dziecka. Dzięki właśnie takim osobom jak Ty udało się zrealizować akcję w 100%(!) Każde dziecko z MP otrzymało podarek i naprawdę udało sie wywołać uśmiech na ich twarzach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zafascynowana kaszubskimi wzorami, haftami, kolorami. Są niesamowite!!! Twoja chusta jest rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam kolejne dzieło!Skąd się tyle tej kaszubskiej miłości wzięło?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ przepiękna! Wzory są rewelacyjne, bardzo mi się podoba. Kiedyś byłam na Kaszubach i podziwiałam tamtejsze rękodzieło - wzory są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia