3 sierpnia 2015

# igłą i nitką # szyte

kto mieszka na hortensji...

Hortensje kwitną jak opętane. Cudne są.
 Ale zobaczcie, co mi się w nich zalęgło!



Spojrzała na mnie swoim groźnym okiem, aż przysiadłam.


 Ona też przysiadła, jak spełzła z hortensji, bo jej się kończyny splątały:)


 Kiedy prychnęłam na ten widok śmiechem. Zmroziła mnie wzrokiem i szybko pozbierała swoje odnóża. 






  Potem szybko przebiegła na skalniak, by łapać ostatnie promienie zachodzącego słońca.




 Co jeszcze zalegnie się w moim ogródku?
A kto odgadnie, kogo próbowałam uszyć?

17 komentarzy:

  1. Oczywiście Teklę z bajki Pszczółka Maja , świetna i ta duża ilość kończyn - jak pomyślę o ich wypychaniu brrr, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno to jest Tekla z bajki o Pszczółce Maji. Śliczna ta pajęczyca.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest pierwszy i prawdopodobnie jedyny pająk w moim życiu, którego mogłabym dotknąć ;-)
    Ba! Przytulić! A niech tam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego od razu pomyślałam o pajęczycy z pszczółki Mai, tylko imienia nie mogłam sobie przypomnieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tekla jak nic o i u mnie mogła by taka zamieszkać choć z hortensji to bym pogoniła - świetnie wygląda :) Pszczółka pewnie miała być ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wzrok ,ten kok i te kończyny, to niebywałe krawieckie i artystyczne wyczyny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Groźna ta Pani, a jednocześnie od razu pałam do niej sympatią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. To rzeczywiście Tekla, taka trochę młodsza wersja .tej tutaj http://www.maya.tv/pl/sites/maya_en/files/char-thekla.png

    OdpowiedzUsuń
  10. ha, teraz czas na Panią Matyldę - ukochaną piastunkę Maji?

    OdpowiedzUsuń
  11. Witamy serdecznie :) Juz nie mozemy doczekac sie jak Tekla u nas zamieszka, jest cudowna a mala na widok zdjec pieje z zachwytu :) a że córa to mistrzyni trudnych zadań to usmiechniemy sie za jakiś czas z kolejnym mistrzowskim zadaniem. Pozdrawiamy goraco

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja od razu pomyslalam o Tekli!
    wpadam z odwiedzinami po bardzo dluuugim "niebycie" w sieci
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pajczyce szylam na zamowienie. prosze o kontakt mailem.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia