1 października 2016

# jak to jest zrobione # różne

ciecie, wiercenie, klejenie...

Jak ja lubię takie miejsca, gdzie można...


...ciąć..


...wbijać...


...wiercić...


...obrabiać...


...piłować...




 Takie miejsce ma mój brat i tam powstały  takie cudeńka. Wyglądają trochę jak dziwne pagody:)


 To  szablony do świątecznych sznurkowych gwiazdek. Rozpędziliśmy się i zrobiliśmy ich sporo, ale to z myślą o zajęciach dla dzieciaków.


Wszystko jest ok jeśli nitkę się moczy w farbie emulsyjnej, ale mi marzyły się gwiazdki moczone w wikolu, takie sztywniejsze. Tylko, że wtedy równie sztywno przyklejają się do patyczków. Może ktoś ma sposób jak to zrobić, żeby się nie przyklejały i gwiazdki łatwo było ściągać ??? 

4 komentarze:

  1. Może posmarować kołki wazeliną? Świetną zabawę wymyśliłaś dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warsztat pierwsza klasa :), świetne przygotowane szablony - szykuję się super zabawa

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieciaczki będą miały fantastyczną zabawę! świetny pomysł :)

    nie robiłam nigdy takich gwiazdek, ale może warto przetestować patent, który sprawdza się u mnie w innych sytuacjach: owiń kołeczki folią aluminiową i wtedy zaplataj na nich nitkę. Wikol nie przykleja się do niej.
    Warto też lekko rozwodnić sam klej - można wtedy dłużej z nim pracować.
    Zabezpieczyłabym także samą deseczkę folią aluminiową lub papierem do pieczenia, żeby gwiazdka się do niej nie przykleiła na stałe.

    daj znać, proszę czy to zdaje egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Folia aluminiowa to super pomysł! Pomyślałam też o założeniu na kołki palców od gumowych rękawiczek i posmarowaniu ich olejem, tak jak to się robi w przypadku sznurkowych bombek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia