24 stycznia 2017

# dla dzieci # foamiran

lalka z foamiranu...

Realizuję swoje noworoczne postanowienia: zwiedzam świat, ale i uczę się, no i zrobiłam znów coś po raz pierwszy w życiu. Poznałam kilka tajemnic foamiranu. Nawet trudno mi wymówić i napisać te obcą dla mnie nazwę. W ręku coś takiego miałam, bo kiedyś zakupiłam w biedronce zestawik gąbek, ot tak sobie, może sie przydadzą:) Ale z czym to się je dowiedziałam sie dopiero pod czujnym okiem Marty Paluch u Oli W Akademii Rękodzieła Deco Hobby w Gdyni. I tam powstała moja pierwsza foamiranowa lala.








 Dumna jestem z samodzielnie wymalowanej buźki:)


 Moja lala w towarzystwie sióstr wykonanych przez prowadzącą i uczestniczki warsztatów.






 Dziękuję Marcie za podzielenie sie wiedzą. Na pewno nie jest to moja ostatnia taka lala:)
Polecam Deco Hobby w Gdyni  - to miejsce, do którego warto trafić.

13 komentarzy:

  1. Zdjęcia z Kuby cudowne. Jeśli o laleczkę idzie, to nie wiedziałam, że można ją zrobić z tego tworzywa. Myślałam, że kwiatki do scrapkowania się z tego robi. Laleczki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką ma piękną fryzurę!
    Może zaprzyjaźni się z moją lalą. Byłam na tych samych warsztatach tylko w Łodzi u Ewy w Akademii Rękodzieła Nicnierobienie.
    http://modrakcafe.blogspot.com/2016/11/lala.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ta Twoja laleczka. Nie widziałam jeszcze lalek z foamiranu. Ostatnio byłam na kursie i zrobiłam kwiatka broszkę. Lalkami jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna Fofucha, uwielbiam je :). Twoja wyszła rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna laleczka, wszystko dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o takiej technice. Laleczka jest cudowna! Podziwiam, że za pierwszym razem stworzyłaś takie cudo.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna praca ! czy glowka lalki tez jest oblozona pianka?

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO ŁADNA MAM PYTANIE JAK ZROBIĆ GŁOWE TEJ LALCE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głowa to kula styropianowa i naciągnieta pianka:)

      Usuń
  9. Nie no takie lalki wyglądają bardzo ładnie. Troszkę pracy i można sprawić dziecku wiele szczęścia. Zupełnie jakbyśmy kupili https://achdzieciaki.pl/klocki-26

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie laleczka wygląda i szczególnie jak jest uśmiechnięta :) Zupełnie jak taki mały niemowlak co dopiero przyszedł na świat. Lecz dla takiego to potrzebne są zabawki z https://modino.pl/odwiedziny-niemowlaka a na lalki jeszcze przyjdzie czas.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia