9 czerwca 2017

# Kaszuby # pomagamy

kaszubski worek...

Mam nadzieję, że zmiana dekoracji na blogu przypadnie Wam do gustu. I nie opuscicie mnie. Ja się przyzwyczajam, że to jest mój blog:)
W ostatnim tygodniu, było u mnie po kaszubsku:) Powstawały między innymi: worko - plecaki.

  
Powstało ich całkiem sporo, bo pewnie starczyłoby na całą wiejska klasę.  ( w Gdańsku klasy są liczne, to by ich nie starczyło:).




A worki, będzie można zakupić podczas imprezy:
Cały zebrany dochód wesprze działania tamtejszej Rady Rodziców:)


3 komentarze:

  1. Piękny wzorek,śliczny worek,szczere serce,zdolne ręce,efekt pewny,czego chcieć więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne plecaczki mam sentyment do ludowych wzorków :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia