29 września 2017

# dla dzieci # dziergane

ośmiorniczki...

Było 44 plus te 12 to razem 56 ośmiorniczek mam na koncie.
 Hm..... 57, bo jedna była prywatna:)  Zachęcam  - jeśli ktoś umie trzymac szydełko i ma, tak jak ja, zespół niespokojnych rąk - niech przyłĄczy  sie do  akcji OŚMIORNICZKI DLA WCZEŚNIAKÓW. Kontaktując sie z organizatorami otrzymacie informacje, schemat osmiorniczki, a po przyłaczeniu sie do grupy bawełnę na zwierzaki. Materiały na wykonanie osmiorniczek sa obwarowane wymaganiami, więc zanim zaczniecie wejdźcie na tę stronę www.facebook.com/osmiorniczkidlawczesniakow/.





Jak pakuję ośmiornice do przekazania do koordynatorki, to buzia mi sie sama uśmiecha:) A, że nie umiem ogladać TV bezczynnie, to jest przyjemne z pożytecznym.

6 komentarzy:

  1. Masz rację; przyjemne z pożytecznym i jeszcze na dokładkę ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne są te ośmiorniczki, a cel... świetnie, że taka inicjatywa istnieje! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywne i kolorowe stworzonka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię robić ośmiorniczki! Kiedyś robiłam tylko ośmiornice. Twoje są urocze ! Zajrzę na stronę. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia