8 lutego 2019

# dziergane # na szydełku

który królik...?

Mam poprowadzić warsztaty z szydełkowania stworzenia z amigurumi. A, że mają się one odbyć przed świętami - wymyśliłam, że to może być królik. 
Na warsztaty moga trafić osoby, które pierwszy raz trzymają szydełko w dłoni i takie, które już to mają za sobą. A ja mam zaspokoić i takie i takie. Jakiego królika widzicie na tych warsztatach ? - 1, 2, 3? A może macie jeszcze inny pomysł? Liczę na wasze komentarze i sugestie, to moje pierwsze warsztaty tego typu i chciałabym przygotować się jak najlepiej, więc dziergam różne wersje i kombinuję:)

1.

2.

3.

Mój faworyt to 1, a jaka jest Wasza propozycja?

5 komentarzy:

  1. Piękne! Ja wybrałabym 1, 3 - za trudna dla początkujących.

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczka jedynka jest urocza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. So cute!
    Best regards from Slovenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwójka najłatwiejsza, ale mimo faworytem jest jedynka,

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 najbardziej przypadła mi do gustu, ale 1 jest chyba najbardziej odpowiednia dla początkujących. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia