8 września 2019

# blogowe zabawy # dziergane

przemyślenia na 9 urodziny...

Jutro minie 9 lat od chwili, kiedy weszłam w świat bloga.  Świat, który otworzył przede mną i we mnie jakiś nowy kawałek mnie. Kawałek, który się ciągle rozwija i rozrasta. Ciągle coś tworzę, coś powstaje, ciągle próbuję czegoś nowego i jestem otwarta na nowe techniki.  Cieszy mnie ogromnie jeśli, to co zrobię podoba się komuś, ktoś skupi na chwile swoja uwagę  na tym, co stworzyłam. Na blogu każdy komentarz, jest dla mnie takim miłym głaskiem:)
Są dwa miejsca, do których wracam, w których czuję się dobrze jedno to pracownia Moniki Wieczorkowskiej, gdzie maczam palce w glinie, drugie to Szary Ganek, gdzie dotykam sztuki.

To własnie w Szarym Ganku, a właściwie na Szarym Ganku  wiszą moje ptaki:)









 To początek instalacji, apotem przyfrunęły ptaszyska. Tak po trochu i powstała cała instalacja. Czy to rękodzieło, czy twórczość? Czy jestem rękodzielnikiem, czy zahaczam o bycie twórcą?

Zawstydziło mnie włączenie mnie w szeregi artystów TUTAJ. Wydaje mi się, że na to nie zasługuję, ale bloga prowadzić będę dalej:)

2 komentarze:

  1. Fajna rocznica! Gratulacje!!! Wydaje mi się że 9 lat to długo. Fajnie tak obserwować jak ewaluują Twoje umiejętności, pomysły twórczość. Życzę wielu, wielu następnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknej rocznicy, ale przede wszystkim otwarcia na samą siebie :-) :-) :-) Ptaszorki są rewelacyjne, zachwyciłam się nimi i po cichu przyznam, że się nimi trochę zainspiruję :-) jeśli pozwolisz?
    Pozdrawiam serdecznie i z przyjemnością nadal będę Cię od czasu do czasu podglądać zza ekranu :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia