22 listopada 2016

# coś z niczego # dla dzieci

patykowa szopka...

 W związku z moja nową pracą szukam  ostatnio pomysłów minimalistycznych i prostych do wykonania. 
Jeden z nich to szopka z patyków od lodów:) Potrzebujemy raptem 6 patyków i kilku patyczków lub jakąś gwiazdkę.


 I tadaaam szopka jak malowana. Tylko czegoś brak, czego?.....dzieciątka.


 No tak, potrzebujemy jeszcze łupinki orzeszka i dzieciątko gotowe:)


I jak podoba Wam się patykowa szopka? 
Pomysł jak zwykle znalazłam gdzieś w internecie. Moje świetliczaki doskonale bawiły sie przy produkcji szopek, aż sie patyki skończyły:)


4 komentarze:

  1. Superpomysł. Jest świetna a dzieciątko... rozczula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł:)) Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się tym postem na świątecznym link party u mnie :)) (i może jeszcze kilkoma innymi? :)) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, serdecznie pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysł. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia