27 lutego 2020

# czapka # filcowanie na sucho

nieoczywisty beret...

Nie każdy lubi berety. Ja dopiero teraz odkryłam, że kiedy włożę go na głowę, nie straszę ludzi. Beret nie musi być zwykły. I mój za sprawą warsztatów w Szarym Ganku zyskał nowe oblicze. Front prezentuje się tak:)


 Natomiast tył myślę, że zaskakuje. Gdybym stanęła za kimś w takim berecie, chciałabym poznać tę osobę, albo chociaż zobaczyć jej twarz.


Lisek maił różne etapy powstawania, początek wcale nie wskazywał, że to będzie lisek:)


12 komentarzy:

  1. Widziałam jak powstawał! Boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość specyficzny beret ale muszę powiedzieć, że ma coś on w sobie. Muszę przyznać, że ja również z wielką chęcią nosze takie nakrycia głowy. Czytałam w artykule http://www.mrscalluna.pl/2020/09/beret-damski-jak-wybrac-i-nosic-modny.html jak można również nosić berety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ten beret jest trochę inny, ale myślę, że jak najbardziej może się on podobać. Ja również jestem zdania, że świetne są kaszkiety damskie https://hatfactory.pl/czapki-szyte/264-kaszkiet-damski-celesta-03.html które cały czas są modne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co by nie było to faktycznie same berety są fajne i ja jestem zdania, że jak najbardziej warto jest je nosić. Polecam również każdemu przeczytanie wpisu https://www.modowostylowo.pl/moda/beret-damski-na-wiosne-jaki-wybrac.html gdzie fajnie napisano o tym jaki damski beret na wiosnę warto kupić.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia