27 kwietnia 2014

# szyte # torba

chcę wygrać...

Spróbuję, a co? 
Zgłosiłam mój uszytek na konkurs 


 W lumpeksie zakupiłyśmy gustowny komplecik, który przerobiłam na...




 ...uszyłam  torbę. Powstała kolejna, choć inna torba z marynarki.
 Poprzednia była TUTAJ



 Ma dwie kieszonki, jedną pod klapą zapinaną na guzik,
 druga wewnątrz terebki zapinaną na zamek.




 Jest pojemna, zmieści w sobie laptopa i zeszyty A4. 
Szycie tej torby sprawiło mi przyjemność, ale jeszcze większą sprawiłaby  informacja, że wygrałam overlocka:)

10 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł :D super torba
    Pozdrawiam i życze udanego tygodnia :) Zapraszam do mnie w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł bombowy:)Świetna!!!Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. a, to się szyło,szyło szyło.A ja się zastanawiałam, dlaczego nic nowego na blogu nie było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, fenomenalne przeobrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, metamorfoza robi wrażenie. Dużo tutaj smaczków - krawat chociażby i obszyta zewnętrzna kieszonka. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna torba! Trzymam kciuki za konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa torebka,życzę wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  8. 3mam kciuki za Twoją wygraną, bo torba jest jej warta! Komplecik w takiej wersji wygląda o niebo lepiej niż pierwotnie! Świetna robótka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kreatywna z Ciebie osóbka .... to lubię :) dzięki za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia