2 marca 2017

# dla dzieci # foamiran

foamiran i fofucha...

- Witaj.
-Witaj, Będę dziś zwiedzać. 
-Tutaj zwiedzać? w domu?
- Tak, pospaceruję sobie po uliczkach:)










- Jednak ta ulica jest najciekawsza. Zaproszę tu swoje koleżanki.





 Są już trzy ( tutaj i tutaj). Podobne, ale każda inna.  Dumna jestem z tego, ze udaje mi sie wymalować im zadowolone buziaki.
Która skradła Wasze serce?

Wszystkie powstały z foamiranu, ostatnio odkryłam, że są to tzw. fofuchy:) Nie miałam pojęcia, że tak się je nazywa. Ale człowiek ciągle sie uczy.

PS. Wszystkie panny są do wzięcia:)

6 komentarzy:

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia