30 czerwca 2018

# broszki # filcowanie na mokro

filcowe warsztaty...kwiaty ... felt flowers

Czas biegnie, a właściwie pędzi. Ale cały czas działam. ostatnio znów trafiłam do seniorek w Augustowie. Są takimi kursantkami, ze zmieniłam swoje plany, żeby spotkać się z nimi. Tym razem poprowadziłam warsztaty, na których filcowałyśmy kwiaty.





Zaangażowanie było ogromne, radość również. 



Toczyłyśmy też kulki i dredy.




Oto efekt - kwiaty - jeszcze nie poskładane i nie wysuszone, ale już widać jak zdolne były kursantki. Coraz bardziej wkręca mnie takie działanie, robię to, tak hobbystycznie i grzecznościowo, sprawia mi to przyjemność. Ale świta mi myśl - może warto zająć się tym poważnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia