11 kwietnia 2019

# dziergane # jak to jest zrobione

schemat szydełkowy królik...

Wiosna, Wielkanoc i króliki się mnożą. 
Rozwijam się w kierunku prowadzenia warsztatów - i tak powstał królik z przeznaczeniem na warsztaty. Miał być prosty i do zrobienia dla każdego w  max. 3 godziny. Udało się, króliki powstały, a ja dzielę się schematem, który opracowałam, sprawdziłam i rozpisałam na dwa sposoby : jeden taki krok po kroku, drugi już bardziej fachowy. 
Ktoś powie, że gdzieś takiego już widział. Pewnie, różne króliki biegają po sieci, ale nie wszystkie mają dostępny schemat. 


I to co się może przydać - redukowanie oczek i magiczny ring, czyli początek większości robótek amigurumi.


Miło mi będzie -  i rozumiem, że sieciowa etykieta tego wymaga, że jeśli ktoś wykorzysta wzór - podlinkuje skad go sobie wziął:) A może podeśle zdjęcie, żeby pochwalić się swoim dziełem.
Na pytania pojawiające sie w trakcie robótki - chętnie odpowiem - w komentarzach lub mailowo:)
Do dzieła, szydełka w dłoń!




1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia