21 marca 2019

# ogród # podróże

Kostaryka ...flora..

 W Kostaryce zachwyca przyroda. To  chyba pierwszy mój wyjazd, gdzie z otwartą buzią rozglądałam się wokół i tylko od czasu do czasu wyciągałam aparat. Szkoda było patrzeć przez szkiełka na takie cuda. Jestem pełna podziwu dla natury, jej różnorodności, pomysłowości i piękna. Przychodzi tylko do głowy myśl, że człowiek i jego wynalazki przy tym wszystkim jest taaaki maleńki, a tyle szkód potrafi wyrządzić. 
Zasypię Was w tym poście roslinnością - wielką, piekną, zieloną i kolorową, choć to była końcówka pory suchej. I nie sa to rosliny fotografowane w przydomowych ogródkach:)






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia