21 lutego 2020

# broszki # do włosów

z zamka i filcu...

Po 30 latach noszenia krótkich włosów, przeprowadziłam hodowlę i mam już takie, które mogę związać, spiąć. Cieszę się długimi włosami ( no może półdługimi). Zastanawiam się, czemu wcześniej nie podjęłam hodowli.  To takie wygodne, spinam i już mam fryzurę, byle jaką, ale mam. Żeby udoskonalić te fryzury wróciłam do zamków i filcowania na sucho i poczyniłam kilka spinek. Zamkowo-filcowa ozdoba przymocowana jest do automatycznej spinki.







 Na dodatek powstał też wisior, który również może być broszką. Ale broszki jakoś słabo mi się kojarzą:)

5 komentarzy:

  1. Super pomysł i wykonanie. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie przyciągają oko, ale ta pierwsza najbardziej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spinki super, przyciągają oko :) Zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, na pewno będą przyciągać wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne spinki :) No i gratuluję burzy włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia