25 czerwca 2022

# coś z niczego # dom

nadmorskie spacery... relaks w ogródku...


 Zaczynają się wakacje. Wakacje, to odpoczynek w różnej postaci. Spacery - to jest to, co lubię, co daje wytchnienie. Każda pora roku sprzyja spacerom nad morzem. Wiosenne sztormy przyniosły wiele skarbów. Ja upolowałam taaki dość duży skarb.

W kawale drewna, wysmaganym przez morskie fale i wiatry zobaczyłam element mojego ogródka.


Niektórzy twierdzą, że zniszczyłam jego piękno - malując go w abstrakcyjny wzór. Ale taki powstał w mojej wyobraźni.

I zamienił się w huśtawkę.




Na której można przysiąść podczas letnich upałów w cieniu starej czereśni.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia