12 października 2020

# coś z niczego # dom

drzwi powrotu...

Mam wyrzuty sumienia, że zaniedbałam blogowy świat. To nie oznacza wcale, ze nic się nie dzieje, że nic nie robię. Cały czas coś działam. Nawet powstaje coś całkiem dużego i całkiem innego niż wszystko co robiłam do tej pory. Na dodatek, będzie to coś, co każda i każdy z Was będzie mógł mieć:) Brzmi dość tajemniczo .... ale już nie długo będzie wielkie taaadaaam:)

Dziś przerywnik. Tak mam, że lubię jak coś się wokół dzieje i zmienia. W sytuacji kiedy nie mam mocy sprawczej na duże zmiany. Swoje oblicze zmieniły jedne z drzwi w moim domu. Hmmm.... drzwi do toalety. Były zupełnie białe, lekko już podniszczone przez ponad 20 lat użytkowania.




Zaszalałam. Drzwi teraz prezentują się iście królewsko. Na pewno w ruch pójdą następne:)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do prowadzenia bloga. Dziekuję.

Polskie Rękodzieło - katalog blogów



:)

:)

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011

brązowy medal - Najlepsza praca roku 2011
www.craftladies.org

Hobby, rękodzieło, nasza kreatywność

wyróżnienia